söndag, augusti 09, 2009

Tokio Hotel eller är man gammal?













Varför misslyckas tyskar för det mesta när det gäller musik? Tyskar förtjänar ett eget inlägg. Så vi tar bara och skriver ett par rader om emo/transan, hiphopwannabe/pojkflickhora och de två dvärg/hårdrockarna.

Om jag inte visste bättre så skulle jag tro att dom var en fabel och inte ett musikfenomen. Med fenomen så menar jag att dom lyckas lura i tjejer att planscher med Tokio Hotel är tufft.
När jag ser bilden så målas det upp en bild i huvudet.
Två dvärgar håller fast en ung tjej(pojkhoran) och jag gissar att hon är en prinsessa i något slott i någon sydtysk håla eller nått. Sen har vi den onda trollkarlen som ska övertyga henne att gifta sig med honom så att han får halva kungariket.
Sen blir det HC så det stänker om det.

Jag är rätt säker på att det förekommer en del LARP:ande i samma tema när dom turnerar.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

1 kommentar:

Tonja sa...

det säger mer om dig än om dem, det du skrivit. hemskt omoget och det låter hemskt intelligent.