tisdag, augusti 09, 2005

Silverfiskar (Lepisma saccharina)






Vilka dryga jävla as! Springa runt på dass och äta hudrester. Vill jag ha någon som äter mina hudrester så anställer jag någon. Inte fan vill jag ha något silvrigt skit som springer runt i mörkret. Jag verkligen föraktar dessa vidriga silvriga fiskar.

Ska sanningen fram så är dom egentligen inga fiskar. Mer åt töntig larv hållet. Dom är inte silvriga heller. Är någon billig silverfärg som trillar av om man pillar på dom. Skulle inte betalt en spänn för att få min bil lackerade med den färgen.

En annan kul grej med Silverfiskar är att dom vit sörja i kroppen. Hud förtäring ökar kanske spermatillväxten. Inte fan vet jag. Tänker inte prova.

2 liter klorin ska kanske sätta stopp för dessa kräk. Kanske lite i mesta laget. Kan inte gå på toa själv utan att hålla andan. Har röda ögon, ont i halsen och hela lägenheten stinker badhus. Skulle vara fan om mina snyltgäster inte ger upp då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Säger som Baloo: Du har skön stil grabben.

Arga skribenter är oftast roligare än tråkiga.

Silvefisk dödar man aldrig av, de är assvåra att få bort.

Anonym sa...

Vem vann?