fredag, oktober 20, 2006

Politiker - kanske bäst i världen

Nu har det varit val och många har valt att skriva om fuskande ministrar. Varför? Alla fuskar ändå. En slaskfitta som inte betalar licensen är inget med tanke på hur satans ful hon är. Måste fan ha varit sjukt mobbad. Licens går ju indirekt till dom som mobbat henne. Har man blivit så mobbad så är det klart att hon måste ha en liten tjänstepiga som hon kan förödmjuka och slå på med sin godsherrekäpp.

-STATARSVIN, KOM MED DET SAMMA!!! KOM NU!!! KOOOOOOM NUUUUU!!!! Jävla otacksamma statare.
-Ja, frun.
-Äckliga lilla statarhora, tappa upp ett bad till mig. NU!
-Ja frun.
-Du ska fan inte tro att du är något. Jag är sjukt rik och kan köpa din fattiga jävla familj och sälja dom till rysk maffia. Så passa dig jävligt noga. Du är bara en billig hora som jag kan göra vad jag vill med. Fattar du det?
-Ja frun.
-Visa din fattigfitta.
-Va?
-Du hörde mig, upp med kjolen och säg inte emot.
-Ja frun.
-Haha, fy fan vad full din fitta är. En billig jävla tjänstefitta. Får du mycket arabkuk? Och sluta snyfta innan jag låter gubben straffknulla dig i kväll med. Fick du inte nog igår ditt jävla fnask?
-Jo frun.
-Ta på dig igen, luktar självdöd flundra i hela badrummet.
-Ja frun.
-Dags att slicka mig din hora och gör du det bra så får du en skorpa till gröten ikväll.
-Ja frun. Frun är så givmild.
-Jag vet. Så jävla omtänksam mot dom som har det svårt. Nice, känns som en skorpa. En del saker är du bra på. Sån härlig tonårstunga. Sluta inte nu. YESSS!!! HÅRDARE! HORA!!! JAAA!!! JAJAJAAAA!!! Duktig flicka. Du kan gå nu. Får se om du får en skorpa. Lovar inget.-Ja frun.

Inga kommentarer: