onsdag, juli 20, 2005

Cykel Horan


Var på Öland och campade när jag var 8 år. Vi hade körrrt hela dagen och skulle övernatta på en camping. Satte upp tältet och gick för att äta något. När vi kom tillbaka så hade några norrländska MC knuttar satt upp sitt tält ganska nära oss. Det var två kraftigt överviktiga karlar och en mogen tjej. Dessa 3 söp våldsamt hela kvällen och jag somnade nog endast av ren utnattning. Vaknar väldigt tidigt på morgonen därpå av att jag är pissnödig. Utanför knuttarnas tält så ligger MC bruden utslagen utanför tältet. Hon är ett riktigt skabb. Hon har en jeansjacka och en filt över sig där hon ligger i sin fosterställning. Men hon har inget över sig från midja och ner. Som vilken 12-åring som helst så tar jag en lång pinne och pillar på hennes fitta. Blir sjukt äcklad. Försöker sätta fast pinnen i hennes röv. Fnissar när jag tänker på hur andra ska se henne med en pinne i röven. Tänker på mig som för stryk av knuttarna för att dom "VET" att det var jag. Plockar ut pinnen och går och pissar istället. Kunde inte sova mer den dagen eftersom jag såg fittan framför mig hela tiden. Fick sen fittfobi som höll i sig 10 års tid. Cykel horan på bilden har inget med min text att göra. Min cykel hora var något yngre, mörkhårig och ganska tjock. Hon skulle bara veta hur hennes fitta har spökat för den lille pojken i tältet brevid.

Inga kommentarer: