onsdag, juli 20, 2005

Farmor och Farfar



Var och hälsade på mina farföräldrar. Vilket jag gör så sällan jag bara kan. Det är inga man bjuder hem på kalas. Ingen vet när dom tvättade sig sist och inte ens deras 25 katter verkar vara renliga av sig. Allt är sjukt ofräscht. Kattpisset gör i och för sig att all annan stank blir mindre obehaglig. Brukar alltid låtsas att pissdoften från farmor bara är kattpiss. Förutom att lukta kiss så sammlar dom på sig allt dom kommer över. Sen slänger dom in allt i ett av sovrummen. Där får det ligga och mögla. Dom ska inte ha det till något, bara det ligger i rummet och möglar så är allt frid och fröjd. Toaletten går jag överhuvudtaget inte in i. Pissade i deras garderob istället. Dom lär ändå inte märka något. Varför besökte jag dom? Kanske för att skratta åt deras patetiska liv. Eller bara för att dom kanske sitter på en massa pengar. Fan, dom köper ju aldrig något och dom får väl pension. Eller går allt till kattmat? Kan dom inte bara gå och dö, jävla pissgamlingar.

Inga kommentarer: