fredag, juli 08, 2005

Silvia Misty

Ännu en dag på jobbet. Händer inget så jag surfar runt. Köpte lite svampar från en affär i Amsterdam. Softar med morfin och lite Skinny Puppy.
Hade en konstig dröm i natt. Kungen och jag såg på tysk splatter och drack öl (druckit såna på kvällen).
-Silvias pattar är så jävla snygga, säger Kungen när ännu en tjej visar brösten i filmen.

-Det tror jag säkert, säger jag och vill helst inte tänka på den skrynkliga tanten.
-Tänkte besöka hennes framstjärt ikväll om hon tillåter, tillägger han och plockar i sin plånbok.
Han tar upp en bild och visar mig.
-Visst är hon läcker?
Ser en nakenbild på Misty Mundae och får hålla med att hon ser bra ut för sin ålder.
Undra om jag blir kung om jag dödar kungen och gifter mig med Misty Silvia.

Vaknar med stånd och slår bort tanken att det beror på tanken att mörda kungen.

Hoppas att drömmen kommer tillbaka ikväll. Undrar om Silvia skulle vara otrogen.

Inga kommentarer: