måndag, november 13, 2006

Battle Royale II

Så jävla bra. Inte alls nerpissad dynga. Synd att den inte var längre än 134 minuter. Får väl se den två gånger till då. Finns säkert fler dimensioner än överspelande japaner som jag missat.

"One day, they'll all disappear. Family, friends... But I'll always be by your side. I can't do anything for you, but I'll be there. I promise..." Snyft

Ska bara se den 2 gånger till, jag lovar. Sen ska jag hälla ättika i ögonen och skjuta mig.
Ok, överdrev. Hälla ättika i ögonen och slå mig hårt i magen.



Private notes: Måste få tag på den långa versionen.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså, det finns någon som uppskattar BR2? Själv har jag hållit mig borta från den. Kanske jag skall överväga en andra chans trots allt.

Dead Dog Texture sa...

Se hellre BR igen. Gillar mycket skit och kan skratta gott åt det mesta. Men BR2 är bara plågsamt. Men visst gick det att se.