onsdag, november 08, 2006

Tallink


Med lite lågavlönade balter och mycket sprit så kan man ha hur kul som helst. Tallinkstyrelsen visade balterna var skåpet skulle stå. En och en annan fick smaka piskan när dom var uppnosiga. Fan balterna är så ägda och måste lära sig att låta högheten bestämma.
Personalen skulle bara veta hur många balthoror som knullats runt på styrelsefester.

Rykten säger att Pål Hollender filmade allt. Man vet aldrig riktigt var man har honom.

Party on, Keijo. Din lilla knullgubbe. Hoppas att du klarar dig ur detta, lovar, helt säkert, blink-blink, bara skojade, klart att jag vill att du reder upp det och att ingen skadar dig, helt säkert, det skulle vara synd menar jag, en fin knullgubbe som du, du ville ju bara vissa dina anställda vem som bestämmer, eller hur, det ska man väl få gör, slå svaga människor menar jag, knulla dom, allt ordnar sig säkert, ska hålla mina fingrar, lovar, inte i kors, på riktigt, jag gillar ju rövhål, klart att jag håller fingrarna, eller kanske inte, kom just på att jag är halvbalt, måste tänka på släkten ju.
Äh fan, vi får se vad om händer.

Inga kommentarer: