söndag, november 12, 2006

Feta aset eller min mor

Ja, då kom min dåliga mor upp. Var väl väntat.
Kvinnan som förstört stora delar av mitt liv. Vad fan trodde hon? Kedjerökning som jag tog upp tidigare var bara en av många dåliga beslut hon tog/tar. Hennes gubbar har inte varit några kvalitetsexemplar. Skulle inte valt en enda av dom till att tömma mina soppor ens. Jävla loosers. Vilket var viktigast, barnen eller hennes fitta?
Ni gissar rätt. Klart att hon måste få leva. Hon har ju offrat sin ungdom på sina barn.
Jaha, när fan då? Bott hos mormor, barnhem, sommarläger och släktingar lite fram och tillbaka.
Morsor är fan överskattade. Tror ni mig inte så kan ni fråga en fd flickvän vars yngre syster blev våldtagen av sin styvfar. Svinet åkte dit och fick fängelse. När han avtjänat straffet så fick han flytta hem till den våldtagna tjejen igen. Hennes mors litade på honom. Tydligen förlåtit honom också. Ingen aning vad som händer i huset. Tjejen lär väl aldrig anmäla honom igen.
Eller ni kan inte fråga min fd flickvän. Fan vad glad hon skulle bli om det ringer folk och frågar personliga frågor.

Inga kommentarer: