söndag, november 12, 2006

Tjejer och snask

Ja, vad fan är grejen? Klarar ni av 3 minuter utan godis? Finns fan inga som gnäller så jävla mycket på sin vikt som tjejer som vräker i sig godis.
Vill ni trycka er fulla med godis och skit så håll käft om er vikt.

-Jag fattar inte varför jag inte går ner i vikt, jag trännar ju.
-Ja, men du äter godis 24/7.
-Äter inte så mycket godis, ju.
-Är du dum eller? Du äter ju nu och för en timme sen så åt du chips.
-Men... jag
-HÅLL KÄFT. Försök inte ens. Du äter godis, så håll käft.

Vilka rättigheter har jag som man när min fru/flickvän blir gravid och stoppar i sig godis som om hon hade som ända mål i livet att äta upp allt godis i världen?
Det är ju mitt barn också som får i sig skit som jag tvivlar har en välgörande effekt på foster.
Nä, just det inga. Det blir jag som ska torka dregel och polera emaljögon i resten av mitt liv medan min fru/flickvän tröstar sig med godis.

Min sugga till mor rökte under hela min uppväxt. Hon sket fullständigt i att hon var gravid eller att en bil med sina barn i baksättet inte är den bästa miljö att röka i. Hon slutade inte ens när vi fick astma eller allergi.
Det är samma sak. Ta ert jävla ansvar, jävla pundare. Svaga egoistiska jävla idioter. FAN VAD JAG HATAR ER.

Mona Sahlin+Toblerone=SJälvklart så måste man bli kriminell för att få sin fix.

En stor puss och kram till min mormor som rökte när hon väntade min mor. Så den fittan fick astma själv och får känna hur det känns.

7 kommentarer:

RedAngel sa...

MOHAHAHA...å shit majbritt vad jag har garvat när jag läst här.
Ehum *HOST* är ju själv på smällen va, men godispåsen har jag släppt den här gången, nu får jag snart byta gångjärn på kylen snarare!

Så tant redzo säger väl grattis till en son?! För så slutade mitt första chokladanfall i (and my big fat ass) Och kärringar SKA bli feta, så ere ba!
Men din mor...najs bitch må jag då säga! Men som man säger hemma i juggeland...GUD STRAFFAR IDIOTER & SOMLIGA PÅ EN GÅNG ;)

Dead Dog Texture sa...

Jag är extra bitter under vintertid när förkylningar och influenser avlöser varandra. Tack vara min dåliga hälsa så känns det alltid värre.
Sen är choklad ok, tänkte mer på satans gelégodis med färgämnen och sånt.
Så choklad och kaffe är ok och alkohol, nikotin och färgämnen är dåligt.
Singelmorsa med hund är rätt och morsa med en dålig styvfar är fel.

...herregud, upptäcker just nu att du skriver om mig.

RedAngel sa...

hahaha...japp, jag e en klottrare utan dess like. Oki har inte uppdaterat presentationen, hundfan e död snubben bor utomlands, så nu e man snarare halvsingel med hamstrar i sällskap (sonen fick nya djur sen då...sucker som man är)

Dead Dog Texture sa...

Du dödade inte hunden väl?
Tror inte det är helt ok nämligen.

Anonym sa...

Tro mig, grabben, du bråkar inte med en gravid kvinna som vill ha godis!

Dead Dog Texture sa...

Därför jag gömmer mig bakom en bloggidentitet. Det enda stället där jag kan bestämma och tro att jag är något.

RedAngel sa...

hahaha, det e bra grabbar, ni har lärt er ducka för tigrarna ;)

Och doggy...klart jag inte döda hunden, det pröjsa jag någon för (du vet juggar hahaha) nä, men fick lov att ta bort henne!