lördag, november 18, 2006

Gå med barnvagnen

Blev påmind om en företeelse när jag läste en annans blogg. Så satans fantasifull är jag. Jag snor inspiration från andra. Sen beundrar jag mig själv och myser över vilken kreativ människa jag är. Kanske jag beställer en Zodiac Mindwarp skiva som belöning.

Varför ska jag med barnvagn helst gå ut i trafiken för att vissa vill gå bredvid varandra?

Ni går och pratar er jävla dynga och brer ut er över hela jävla trottoaren och väjer inte för någon. Vad är ert problem? Tonårstjejer är värst. Råkat ut för flera tjejer som står i vägen för mig och min barnvagn och som vägra flytta sig. En kille i deras sällskap tittar först konstigt på tjejerna och ser ut att vara lika förvånad som jag över deras totala avsaknad av empati.

Han frågar försiktigt om dom inte ska flytta på sig vilket dom då gör.

Självklart så går jag inte ut på vägen. Jag får sakta ner och låter tjejerna himla med ögonen när dom tvingas tränga ihop sig.

1 kommentar:

RedAngel sa...

;) Det e ju det som e meningen, det är ju då man kommer på saker & bara JAAAA nu vet jag vad jag ska skriva!!!

EN annan får inspiration av grannar som borrar, tänker ut diaboliska hämdplaner...mmm så ere!